Sekce: Twitter ČUS

-

Česká urologická společnost na Twitteru

Sociální sítě umožňují odbornou a zároveň osobnější formu komunikace, spojují výhody rychlého šíření informací s neformální tonalitou. Česká urologická společnost se proto rozhodla podpořit své členy v aktivní participaci v dialogu pomocí sociální sítě Twitter. Na této stránce brzy najdete jak stručné vysvětlení naší motivace, tak zejména sérii video návodů, jak se na Twitteru registrovat, nastavit si svůj účet, najít relevantní informační zdroje a samozřejmě také jak se zapojit do komunikace s kolegy. Věříme, že aktivní dialog prostřednictvím Twitteru bude přínosný nikoli pouze pro zapojené jednotlivce, ale i pro celou naši komunitu, tedy i ty z vás, kteří přijmou (prozatím?) roli pozorovatelů a čtenářů.

Proč sociální sítě a proč Twitter?

Výbor ČUS věří, že podpora sdílení informací bude přínosem pro všechny členy. Zajímají nás informace oborové (co se kde konalo za zajímavou akci urologickou či z příbuzných oborů, co se kde podařilo zavést nového, kdo získal nové vybavení, přesídlil se do nových prostor, změnil působiště, získal novou pozici), ale zároveň nám jde i o to, abychom se lépe poznali navzájem – abychom konkrétní jména přiřadili konkrétním tvářím.

Sociální sítě jsou pro podobné sdílení informací vhodné a my jsme se rozhodli pro Twitter. Důvodů je řada, ale shrneme alespoň ty nejdůležitější. Twitter je jednou z nejpoužívanějších sociálních sítí na světě, aktivně je využíván i odbornými organizacemi, z našeho oboru zejména EAU (European Association of Urology), ale i národními, např. kolegové v Polsku (PTU – Polskie Towarzystwo Urologiczne), najdete zde odborné časopisy (European UrologyJournal of Urology) i jednotlivá pracoviště. Twitter je svou povahou veřejný a přitom osobní – ideální varianta pro komunikaci odborníků. Díky omezení jednotlivých tweetů na 140 znaků zároveň nehrozí zahlcení balastem – jde se k věci, často formou odkazů na konkrétní informační zdroj. A přitom jde Twitter využít i pro snadnou komunikaci mezi lidmi, kteří sdílí společné téma, aniž by se přitom museli nějak blíže znát. Twitter vás nenutí s někým uzavírat přátelství na sociální síti, proto můžete někoho jen sledovat nebo se nechat sledovat, chcete-li (bez nutnosti oboustranné vazby). Kromě toho je Twitter platformou, kterou pro komunikaci používají velmi často také novináři nebo politici. Facebook si můžeme ponechat pro osobnější vazby, rodinu a přátele – a Twitter jako osobně-profesionální informační kanál.

Budeme rádi, pokud se k nám přidáte a založíte si také svůj účet na Twitteru – a my vám s tím rádi pomůžeme. Ať formou připravovaných manuálů, tak osobně na 63. výroční konferenci ČUS v Plzni. A abychom vás v této aktivitě podpořili, připravili jsme pro vás v rámci konference soutěž. Stačilo v jejím průběhu vytvořit tweet s využitím hashtagu konference – tedy #CUS17 – a bylo možné vyhrát zajímavé ceny, tou první je iPhone 7. Zde najdete plná pravidla soutěže. Losování proběhlo pod dohledem notáře a zde najdete plné výsledky.

Po založení účtu můžete začít sledováním toho našeho: oficiální účet ČUS najdete pod jménem @CUS_CLS_JEP

6. 10. 2022
Twitter účet již máte založený – jak postupovat dál? Podíváme se nejprve na několik možností nastavení a potom také na […]
Více zde
7. 11. 2018
Výbor České urologické společnosti ČLS JEP vyhlásil dlouhodobou soutěž o nejlepší tweety s hashtagem #uroczech – platí pro tweety publikované od 1. 1. […]
Více zde
5. 10. 2018
V dnešním díle navážeme na ten minulý, ve kterém jsme si povídali o hashtagu, a ukážeme si jiný způsob uspořádání […]
Více zde
3. 10. 2018
Dnešním dílem vstoupíme do mírně pokročilé části našeho seriálu a ukážeme si, co je to hashtag, k čemu běžně slouží […]
Více zde
6. 9. 2018
V dnešní třetím díle si ukážeme, že na Twitteru nemusíme obsah pouze konzumovat a sami vytvářet, ale protože sociální média, […]
Více zde
21. 8. 2018
Twitter lze využívat jako zdroj informací, ale ty je třeba také aktivně tvořit. Proto si v druhém díle našeho seriálu […]
Více zde
19. 7. 2018
Seriál Jak na Twitter Připravovaný seriál Jak na Twitter provede uživatele od registrace přes základní funkcionality až k pokročilejším možnostem […]
Více zde

Sponzoři

-

Bronzoví sponzoři

-

Oficiální partneři

-