Domů>Archiv>Jak na Twitter: 1. Stručný úvod pro kvalitní Twitter profil
Jak na Twitter: 1. Stručný úvod pro kvalitní Twitter profil
-
Seriál Jak na Twitter
Připravovaný seriál Jak na Twitter provede uživatele od registrace přes základní funkcionality až k pokročilejším možnostem (to zejména v druhé půli seriálu) v kontextu české a zahraniční urologie. Na konci by každý uživatel, měl mít založený vlastní profil, který bude správně vyplněný, zvládne vybírat a sledovat kvalitní profily ostatních uživatelů, bude umět publikovat své texty a interagovat s ostatními a bude umět vybírat a filtrovat obsah, který ho zajímá. Seriál tak pomůže nastavit a využívat Twitter jako zdroj odborných informací v české urologii.
Stručný úvod pro kvalitní Twitter profil
První díl připravovaného seriálu se věnuje stručnému zopakování, jak si založit Twitter profil, jak ho mít nastavený dobře, abyste byli poznat, jak zajistit, aby vás profil dobře reprezentoval a stručný seznam, body, které byste měli v ideálním případě splňovat.
Projděte si jednotlivé body a ujistěte se, že je máte všechny splněny:
Mám vytvořený profil na Twitteru.
Pokud ještě nemáte vytvořený profil, na konci této stránky je přiložené video, které Vám s registrací krok po kroku pomůže.
Mám vhodně zvolené uživatelské jméno.
Uživatelské jméno by mělo být nejlépe spojené s Vaším skutečným jménem, které umožní Vaši jednoznačnou identifikaci. Uživatelské jméno lze vždy editovat, ale musí být unikátní a nikdo jiný ho nemůže na Twitteru používat. Je to také zároveň URL adresa, na níž svůj účet najdete: http://twitter.com/uzivatelske_jmeno
Mám vyplněné bio, tedy sekci o sobě.
Informace by měly jednoznačně říkat, že jste uroložka/urolog. Doporučujeme ve Vašem popisu (bio) uvést, že jste uroložka/urolog, člen/ka @CUS_CLS_JEP (a případně v jaké funkci) a doporučujeme přidat do popisu i hashtag #uroczech, který spojuje všechna česká urologická témata na Twitteru. Maximální délka této položky je 160 znaků, proto doporučujeme dát si na vlastním popisu záležet. Často je to základní informace pro ostatní uživatele Twitteru.
Uvedl/a jsem “location” – tedy odkud jste.
Tato položka má význam zejména pro ostatní uživatele, aby si Vás dokázali zařadit k určitému místu. Význam má nejen pro zahraniční kolegy, ale i interně v rámci ČUS.
Můj profil obsahuje reprezentativní fotografii.
Doporučené rozměry jsou alespoň 400 x 400 pixelů.
Mám vhodnou fotografii záhlaví (cover).
Doporučené rozměry jsou 1500 x 500 pixelů.
Mám uvedeny své webové stránky nebo webové stránky svého pracoviště.
Doporučujeme uvést alespoň jeden z odkazů opět s ohledem na ostatní uživatele, kteří se o Vás mohou dozvědět více informací, pro které nebyl prostor na Vašem Twitter profilu.
Pokud byste potřebovali poradit nebo něco nefungovalo podle vašich představ, můžete se obrátit na pana Adama Zbiejczuka ze spolupracující agentury Influencer.cz – napište mu na e-mail adam@influencer.cz.
Následující stránky a informace jsou určeny výhradně odborníkům, tedy osobám oprávněným léčivé přípravky předepisovat, nebo vydávat (definice odborníka podle § 2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, v platném znění). V případě, že tomu tak není, je si tato vstupující osoba vědoma rizik spojených s chybným vyhodnocením tvrzení uvedených v reklamě. Kliknutím na tlačítko ANO (pokračovat) výslovně prohlašuji a potvrzuji, že jsem odborníkem, tedy osobou oprávněnou léčivé přípravky vydávat či předepisovat. V případě, že nepatříte mezi osoby oprávněné léčivé přípravky předepisovat, nebo vydávat, opusťte prosím tyto stránky stisknutím tlačítka NE. Kliknutím na tlačítko ANO (pokračovat) výslovně prohlašuji a potvrzuji, že je mi známa definice odborníka. V případě, že nikoliv, nebo v případě, že nepatříte mezi osoby oprávněné léčivé přípravky předepisovat, nebo vydávat, opusťte prosím tyto stránky stisknutím tlačítka NE. Pro případ, že nejsem odborníkem, jsem seznámen s riziky, kterým se vystavuji v důsledku možného chybného vyhodnocení informací, které jsou určeny odborníkům, přičemž tato rizika zcela akceptuji.
Přejete-li si pokračovat a tím potvrdit, že jste tímto odborníkem, stiskněte ANO.